Operátor na stanovišti

Jak využívá TPM operátor? Stav pracoviště kontroluje přes checklist. Závady hlásí seřizovači na pár kliknutí.

TPM: Dva operátoři na stanovišti zpracovávají výrobek

1. Přihlášení

Operátor na stanovišti se kdykoli během směny na dotykovém displeji v rámci sdíleného režimu rychle přihlašuje osobním číslem a PINem.

Operátor: rychlé přihlášení přes osobní číslo zaměstnance

2. Hlášení problémů

Kdykoli je potřeba, má operátor k dispozici hlášení problémů s eskalací.

Hlášení problémů na stanovišti a závad

3. Kontrola pracoviště operátorem

Operátor provádí měnovou kontrolu pracoviště. Případné závady eskaluje podle předpisu.

Kontrola pracoviště operátorem

4. Zmetky

Kdykoli během směny má operátor také možnost zaznamenat zmetky s množstvím a důvodem. Stejnou funkcionalitu má k dispozici i vedoucí týmu.

Záznam zmetků

5. Vizualizace stavu pracovišť

Všichni členové týmu mají k dispozici vizualizaci stavu pracovišť a hlášených problémů. Zobrazuje se na velkých LCD panelech na halách a dále na dotykových displejích na pracovištích. Tam je vizualizace zobrazována v době, kdy panely uživateli nejsou používány.

Vizualizace problémů na pracovišti
Dělejte TPM jinak.
Efektivně. Přehledně.
Automatizovaně.
Ozvěte se nám. Rádi vám ukážeme, jak vám moderní TPM nástroje dokážou pomoci.
Domluvit představení