Vedoucí týmu

Jak využívá TPM vedoucí týmu? Jednoduše zahajuje směnu, přiděluje operátory na stanoviště, provádí záznam výroby či zmetků a hlásí problémy prostřednictvím aplikace.

TPM: Parťák plánuje směny na tabletu

1. Přihlášení

Vedoucí týmu se kdykoli během směny na dotykovém displeji v rámci sdíleného režimu rychle přihlašuje osobním číslem a PINem.

Operátor: rychlé přihlášení přes osobní číslo zaměstnance

2. Zahájení směny

Vedoucí týmu provádí zahájení směny…

Zahájení směny

3. Přiřazení operátorů

… a přiřazení operátorů na jednotlivá stanoviště

Parťák: přiřazení operátorů a záznam směny

4. Záznam výroby

Záznam výroby provádí na jednotlivé hodiny. Zaznamenat množství výroby pro každou hodinu lze nejdříve 10 minut před jejím uplynutím 🙂

Záznam výroby

5. Zmetky

Vedoucí týmu může kdykoli během směny zaznamenat zmetky s množstvím a důvodem. To je výhodné pro další analýzy.

Záznam zmetků

6. Eskalace

Kdykoli je to potřeba, má vedoucí týmu k dispozici hlášení problémů s eskalací.

Hlášení problémů na stanovišti a závad

7. Vizualizace problémů

Všichni členové týmu mají k dispozici vizualizaci stavu pracovišť a hlášených problémů. Nacházejí se na velkých LCD panelech na halách a dále na dotykových displejích na pracovištích. Tam je vizualizace zobrazována v době, kdy zařízení nejsou uživateli používány.

Vizualizace problémů na pracovišti
Dělejte TPM jinak.
Efektivně. Přehledně.
Automatizovaně.
Ozvěte se nám. Rádi vám ukážeme, jak vám moderní TPM nástroje dokážou pomoci.
Domluvit představení